
Koffie abonnement.
Je kunt op ieder gewenst moment jouw koffie abonnement pauzeren of stopzetten. Even van huis of nog teveel koffie over? Je kunt altijd een levering overslaan door je abonnement tijdelijk te pauzeren en later weer te hervatten.
Jouw koffie abonnement wordt geleverd via PostNL en ligt vrijdag op jouw deurmat. Precies op tijd voor het weekend! In uitzonderlijke gevallen gaat er wel eens wat mis waardoor jouw pakketje helaas wat later komt. Mocht je op maandag nog steeds geen pakketje hebben ontvangen, neem dan altijd even contact met ons op!
Bij een koffie abonnement betaal je nooit verzendkosten. Het bedrag dat je ziet bij het abonnement is dus inclusief verzending, ongeacht hoe vaak jij je koffie wilt ontvangen.
Wij snappen heel goed dat je snel door die heerlijke koffie heen bent, maar geen zorgen! Je kunt eenvoudig een spoedbestelling doen. Dit doe je door in te loggen in jouw account en bovenin op de button “Spoedbestelling” te klikken en jouw koffie te kiezen. Hiermee doe je éénmalige een extra bestelling. Wanneer je deze op werkdagen voor 17:00u besteld, ligt jouw extra koffie de volgende dag al op de deurmat. Voor een spoedbestelling betaal je éénmalig verzendkosten. Jouw abonnement blijft verder ongewijzigd. Komt het vaker voor? Dan is het wellicht een betere keuze om de hoeveelheid, of frequentie van je abonnement aan te passen.
In jouw account onder het kopje “Abonnementen” kun je eenvoudig jouw abonnement wijzigen. Je doet dit door in jouw abonnement op de button “Abonnement wijzigen” te klikken. Hierna krijg je de mogelijkheid om de frequentie en hoeveelheid aan te passen.
Een koffie abonnement is verbonden aan de koffie die je hebt gekozen bij het afsluiten van je abonnement en kun je hierdoor niet wisselen. Je kunt wel je huidige abonnement beëindigen en vervolgens een nieuw koffie abonnement kiezen met andere koffie. Het is ook mogelijk om een extra abonnement af te sluiten met een andere koffie. Tip! Kies bij ieder abonnement bijvoorbeeld voor een 2 wekelijkse levering, dan ontvang je om de week een andere koffie thuis! Wil je elke keer verrast worden met een andere Specialty Coffee? Kies dan voor het Mystery pakket. Wij kiezen dan elke keer een andere koffie voor je uit!
Bestellen & betalen.
Bij de eerste bestelling van het koffie abonnement reken je af via iDeal. Enkele dagen vóór de volgende levering, wordt het bedrag van jouw koffie abonnement automatisch afgeschreven via automatische incasso. Je kunt op ieder moment jouw abonnement pauzeren of stopzetten. Je beheert jouw abonnement eenvoudig via jouw account onder het kopje “Abonnementen”. Zo zit je dus nergens aan vast!
Je kunt verschillende manieren gebruiken om te betalen. Wij maken gebruik van het platform van Mollie B.V. Tijdens het afrekenen zie je direct welke betaalmethodes voor jouw beschikbaar zijn. Abonnementen kunnen enkel met iDeal betaald worden, zo kunnen we de automatische incasso van jouw abonnement instellen.


Levertijd & bezorging.
Heb je op een werkdag vóór 17:00u besteld? Dan wordt jouw koffie dezelfde dag nog verzonden via PostNL. In de meeste gevallen ligt jouw koffie dan de volende dag op jouw deurmat. Je hoeft hiervoor niet thuis te blijven omdat het pakketje door de brievenbus past.
Dat is heel erg vervelend om te horen! Onze koffie wordt bezorgd via PostNL, helaas gaat het in uitzonderlijke gevallen wel eens een keertje mis. Heb je na 3 werkdagen jouw pakketje nog steeds niet ontvangen en is deze ook niet bij de buren geleverd, neem dan direct contact met ons op zodat we je verder kunnen helpen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het contactformulier op onze contactpagina. Wil je liever meteen iemand spreken? We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 09:00u en 17:00u. Je kunt bellen naar het telefoonnummer op onze contactpagina. We helpen je graag verder.
Al onze koffiezakken worden geseald bij jouw geleverd. De koffiezakken zijn voorzien van een speciaal ventiel aan de achterkant. Dit is een eenrichtingsventiel, hierdoor komt de koffie niet in aanraking met zuurstof en kan de lucht de zak verlaten. Zo garanderen wij de versheid van jouw koffie.
We leveren onze koffie in een stevige brievenbus doos die door de brievenbus past. Je hoeft dus niet zelf aanwezig te zijn wanneer de koffie bezorgd wordt. Je pakketje kan tegen een tikje, stel dat hij net niet past, dan kun je aangeven bij de postbode dat hij het erdoorheen mag drukken. Jouw koffie zal er niet minder door smaken!
Kwaliteit & versheid.
Jazeker! Wij leveren onze koffies altijd vers van de branderij. Let wel op dat het nodig is voor de koffie om te luchten. We adviseren daarom de koffie 7-14 dagen na branddatum te nuttigen. Daarna is de smaak nog 3-4 weken ideaal. Zijn de 4 weken voorbij en heb je zolang van je koffie af kunnen blijven? Geen zorgen de koffie kun je nog lang daarna drinken, de smaak is alleen iets minder intens. Probeer de koffie wel gesloten te bewaren op een donkere plek.
Al onze Specialty Coffees zijn biologisch, wij adverteren hier niet hardop mee omdat wij dit vanzelfsprekend vinden. Voor ons is de koffiekwaliteit anders ook niet goed genoeg. Wij promoten ook niet actief met labels zoals fairtrade, omdat wij al onze koffieboeren altijd een eerlijke prijs betalen. De boer is zich ook bewust dat hij met Specialty Coffee meer geld mag en kan vragen. Door het kopen van onze koffie help je dus de boer ook een handje.
Onze koffie is anders dan de meeste reguliere koffies die je overal kunt kopen. Wij verkopen enkel Specialty Coffee. Dit is koffie die met grote zorg en kennis bij jou wordt geleverd. Zo zorgen we ervoor dat alleen rijpe koffiebessen geplukt worden, de koffieboer beter betaald krijgt en dat onze koffies lichter gebrand zijn zodat jij van een heerlijke smaaksensatie in jouw kopje kunt genieten. Wil je toch meer weten over Specialty Coffee? Neem dan eens een kijkje in ons Koffieblog!


Ruilen & retourneren.
Soms is het gewoon even niet wat je had verwacht. Retourneren is daarom mogelijk, we hopen wel van je te horen waarom natuurlijk. De koffie die wij aanbieden is een vers product, om de kwaliteit te garanderen bieden we een bedenktijd van 5 dagen (zonder opgaaf van reden) aan na levering. Zorg er wel voor dat de koffieverpakking in goede staat en ongeopend is. Je kunt een e-mail met foto van de verpakking en de factuur versturen naar info@baristamo.nl, of maak gebruik van ons contactformulier en kies voor “Ik wil een product retourneren”. Wij zorgen er dan voor dat je de koffie kunt retourneren. Na ontvangst van jouw retour zullen we binnen 5 werkdagen het door jou betaalde bedrag, minus de verzendkosten, terugstorten op jouw rekening.
Wat vervelend om te horen dat je de verkeerde koffie hebt ontvangen! Neem even contact met ons op, dan kijken we samen naar een passende oplossing. Gebruik hiervoor het contactformulier op onze contactpagina.
Niet helemaal zeker over je keuze en wil liever ruilen? Neem even contact met ons op via het contactformulier op onze contactpagina. Dan kijken we samen naar een gepaste oplossing.
Iedere maand in jouw inbox.
Wil je op de hoogte gehouden worden van onze nieuwe limited editions, lekkere recepten ontvangen en af en toe een leuk koffie feitje lezen die je nergens anders leest? Meld je dan aan voor de Baristamo nieuwsbrief!